Příspěvek 03. zář 2018, 00:05

20 % učitelů se syndromem vyhoření

20 procent učitelů má syndrom vyhoření, 65 procent je v ohrožení, 10 procent učitelů denně pije.

Realita českého školství. Důvod? Tlak, tlak, stres, problémy se žáky, problémy s jejich rodiči, problémy s vedením školy či s jinými učiteli.

Celkově vzato jsou čeští učitelé neuvěřitelní chudáci. Stát na ně klade jeden naprosto šílený a nesmyslný požadavek za druhým (inkluze, GDPR a další blbosti), přitom jejich solidní finanční a společenské ocenění je v nedohlednu. Učitelé musí učit stylem jak za Marie Terezie (české školství za tu dobu opravdu moc velkou cestu neurazilo, věřte tomu, systém je stejný), podle osnov, které jsou úplně k ničemu, protože ze škol vycházejí žáci, kteří jsou nabiflovaní láčkovci a měkkýši, ale o životě nevědí zbla a o sovětské okupaci 1968 a podobně ani slovo. (A poté volí extrémy, ať levicové, tak pravicové.) Učitel studuje pedagogiku jen proto, aby se stal křečkem v kolotoči, bez sebemenší šance zrůdný, patologický systém českého školství zvrátit.

Divíte se ještě českým kantorům?

Syndrom vyhoření trápí každého pátého českého pedagoga. Nezvládají například oddělit osobní a profesní život

teacher.jpg
Sledujte ExoSpace.cz, magazín se zaměřením na astronomii, kosmonautiku a svobodný software.